De potentiële risico’s die social media met zich meebrengen zijn goed in te dammen. Hiervoor maak je duidelijke afspraken met je personeel. De afspraken gaan bijvoorbeeld over hoe je reageert op klanten en welke informatie je wel en niet kunt delen. Ook voorkom je er mee dat werknemers op eigen houtje informatie over je bedrijf gaan delen. Het is verstandig deze afspraken vast te leggen.
In het zakendoen van tegenwoordig is marketing een belangrijk onderdeel. Onwillekeurig is elke ondernemer met dit fenomeen bezig. In deze syllabus gaan we in op de basisbegrippen van marketing.
Voor elk bedrijf, klein en groot, is het persbeleid belangrijk. Maar al te vaak komt het voor dat bedrijven geen draaiboek hebben klaarliggen als de pers plotseling belt, of zelfs langskomt. In deze checklist geven we een overzicht van factoren die van invloed zijn en de belangrijkste do’s en don’ts.
Checklist Standaard Persbericht
In deze syllabus gaan we in op de het fenomeen reclame. Wat is reclame? Wat zijn de meest elementaire vormen van reclame? Wat is voor mijn bedrijf de juist vorm? En hoe meet ik nu eigenlijk de effectiviteit ervan?
Workshop: Slim werkgeverschap: flexibiliteit en gemak | |
![]() |
Het aannemenen of aansturen van personeel vergt veel tijd en energie. Gelukkig zijn er manieren om dit slimmer aan te pakken. Kom ook 10 november dan vertellen we je alle ins en outs! |
Schrijf je nu gratis in |
Honderden gratis voorbeeldcontracten | |
Arbeidscontracten, algemene voorwaarden, voorbeeldbrieven en factuurtemplates |
Dagelijks nieuwe praktische tips en adviezen | |
Over belastingzaken, marketing, sales, HRM, boekhouden, juridische zaken en veel meer... |